11 Questions

10:51 AM



I've been tagged by my lovely Standy.  You've got to post 11 things about yourself, then answer the 11 questions you've been asked by your tagger and later create 11 brand new questions for your peeps. And finally, tag 11 of them peeps.


11 FACTS ABOUT ME



1. I love the color Orange :L .
2. I hate something called bamia or okra. 

3. I don't have a lucky number, letter or item. 
4. I love love love football. 
5. I enjoy having an outdoor breakfast early in the morning. 
6. My name was intially going to be Lubna until dad backed out on the pact he made with. mom and decided to name me instead (I'm secretly glad about that).
7. I can talk and carry out an entire conversation with someone while I'm fast asleep. 
8. I have a tiny scar on my forehead (not a harry potter one).
9. I taught English in Andalusia during my summer breaks from uni.
10. I would like to publish a novel someday. 
11. I am stressed on what my second Masters topic is supposed to be. 

11 QUESTIONS TO ANSWER (Questions given by Standy):


1. Will you ever consider giving me 1000 Omani Rials?
I am a saving type of gal so I'd save it for myself.

2. Are you a racist person?
No and I absolutely hate it, even though some of my family members are. 

3. Are you an expensive friend?
Hmmm not really, but am not cheap either. 

4. Why is the sky blue?
Basically it's due to the blue light waves being scattered in all directions by the molecules in the atmosphere. This is why we see a blue sky most of the time (yes I know I'm a nerd).

5. When was the last time you screamed from all your heart?
Back in January 

6. If i can grant you one wish, what would you wish for?
That my family and loved ones get all that they deserve. 

7. Name your bestfriend.
Don't have one. 

8. If sense sometimes makes no sense how can you sense the sense in the nonsesne that is suppose to be the sense?
We can't change what simply is, no matter how little sense it makes to us 

9. What is the scariest thing you ever had to do?
Kissing the forehead and saying the final goodbyes to a loved person who has passed away is by far the most scariest thing to me. Just knowing you won't see him again was scary enough. 

10. Iphone or Blackberry?
Got a BB 

11. How many languages do you speak and what are they?
Five, and they are Arabic, English, Swahili, Dutch & Spanish

My Questions: 

1. Your favorite song? 
2. The best food you've cooked? 
3. The moment your regret the most?
4. What does your last text message say?  
5. What's the most cheesiest compliment/ pickup line you've been told?
6. What's the weirdest thing you had to do? 
7. Where were you 3 hours ago?
8. Your dream vacation?
9. What is your secret weapon to lure in guy/ girl? 
10. What do you want to know about the future?
11. Last time you got stopped by a cop or pulled over? and Why?   

And 11 peeps I've tagged are: 

ynotoman
Curious Khaleejiyah
swera
normal.is.overrated
Vainglorious
Shurooq Al Haremi 
Maria 
Kitten  
Amase 
Kim 
Mayya@SCU

You Might Also Like

6 Comments

  1. hahaha... what a frined!! inzian you save and we split 50/50 :D

    i aint greedy :p


    that scariest moment is so scary..

    and yoru answer to the sky question! no comments!!!!

    haha we know you are not a cheap frined :p

    ReplyDelete
  2. I enjoyed reading it! thanks for the tag love ;) will answer them in a bit :h x

    ReplyDelete
  3. thank youf or tagging me! I might do it but I suck at doing tags because I either forget or I'm too lazy to :p

    and omg you know swahili, dutch and spanish? (and english and arabic but those 3 made me go like AWESOME!) :D that is so cool!

    ReplyDelete
  4. Will do the tag cause its fun and i love FUN!

    Thanks for tagging me babes will post a link when its done!

    ReplyDelete
  5. Wow nice info seems youre quite a unique laydeee :) since my blog is mainly beauty ill just post here....
    Favourite song is so hard coz depends on my mood but probably somethin from Usher coz such a feel good music
    Best food i ever cooked must be my stuffed crust doublemelt pizzas lol
    Moment i regret most is when someone is being nasty to me and i just keep quiet later on i think i should of saiddd...
    Last text msg said- plz call me i have no credit lol
    Cheesiest line said to me: arent you tired coz youve been
    swimming through my mind all day.
    Weirdest thing i had to do is watching women deliver babies ah man.
    Three hours ago...standing in the kitchen lol
    Dream vacay is somewhere i can see how the natives truly live not some gimmicky tourist place like pa
    Secret weapon is working the eyes and getting him to be lured int them :)
    I want to know in the future do i ever find peaxe of mind.
    Police ? Thank god never lol but mutawas stopped me and my bro for "dating" does that count ? lol

    ReplyDelete
  6. Wow nice info seems youre quite a unique laydeee :) since my blog is mainly beauty ill just post here....
    Favourite song is so hard coz depends on my mood but probably somethin from Usher coz such a feel good music
    Best food i ever cooked must be my stuffed crust doublemelt pizzas lol
    Moment i regret most is when someone is being nasty to me and i just keep quiet later on i think i should of saiddd...
    Last text msg said- plz call me i have no credit lol
    Cheesiest line said to me: arent you tired coz youve been
    swimming through my mind all day.
    Weirdest thing i had to do is watching women deliver babies ah man.
    Three hours ago...standing in the kitchen lol
    Dream vacay is somewhere i can see how the natives truly live not some gimmicky tourist place like pa
    Secret weapon is working the eyes and getting him to be lured int them :)
    I want to know in the future do i ever find peaxe of mind.
    Police ? Thank god never lol but mutawas stopped me and my bro for "dating" does that count ? lol

    ReplyDelete

Popular Posts

Follow on Twitter

Follow on Instagram